Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Το ηλεκτρικό όραμα της Honda στην Γενεύη 2017

Εξαπλώνεται η υβριδική τεχνολογία της εταιρείας στην Ευρώπη – Δείτε φωτογραφίες.

Με έμφαση στα ηλεκτρικά μοντέλα, παρουσιάζεται η ιαπωνική Honda στο φετινό Σαλόνι Αυτ/του της Γενεύης. Έτσι, ο Πρόεδρος της, Katsushi Inoue, αποκάλυψε σημαντικές λεπτομέρειες για το νέο ‘Ηλεκτρικό Όραμα’ της μάρκας. Μιλώντας στην Έκθεση, ο Inoue περιέγραψε τη δέσμευση της Honda σε ένα ηλεκτρικό μέλλον για την Ευρώπη, στοχεύοντας τα δύο τρία των Ευρωπαϊκών πωλήσεων μέχρι το 2025 να είναι ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η ανακοίνωση επιβεβαιώνει ότι η Ευρώπη βρίσκεται στο προσκήνιο της παγκόσμιας στρατηγικής ηλεκτρικών οχημάτων της Honda.

- Διαφήμιση -

5 (6)

Ανακοινώνοντας τη στρατηγική στη Γενεύη, ο Inoue δήλωσε: «Θα αξιοποιήσουμε τους παγκόσμιους R&D πόρους της Honda για να επιταχύνουμε τον ερχομό μιας ολοκληρωμένης οικογένειας προηγμένων ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης για τους Ευρωπαίους πελάτες.»

5 (7)

Ο στόχος της εταιρίας για τον εξηλεκτρισμό οχημάτων στην Ευρώπη, αρχικά θα υποστηριχθεί από την εξάπλωση της υβριδικής τεχνολογίας σε όλη την οικογένεια των διαθέσιμων μοντέλων. Το πρώτο νέο υβριδικό μοντέλο με υβριδικό σύστημα δύο μοτέρ της Honda θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2018.

104644_Honda_Clarity_Fuel_Cell

Η Honda θα προσφέρει επίσης plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου υδρογόνου για τους Ευρωπαίους πελάτες.

- Διαφήμιση -

Το Clarity Fuel Cell εκτίθεται στη Γενεύη, μετά την άφιξη των πρώτων αυτοκινήτων στην Ευρώπη στο τέλος της περσινής χρονιάς. Το Clarity Fuel Cell είναι το πιο προηγμένο όχημα κυψελών καυσίμου σε όλο τον κόσμο και προσφέρει κορυφαία μέγιστη αυτονομία 589 km

Η άφιξη του Clarity Fuel Cell στην Ευρώπη στο πλαίσιο της Πανευρωπαϊκής πρωτοβουλίας Europe-wide HyFIVE (Hydrogen For Innovative Vehicles) ενισχύει τη δέσμευση της μάρκας να υποστηρίξει τη χρήση οχημάτων κυψελών καυσίμου και τη δημιουργία μιας βιώσιμης υποδομής ανεφοδιασμού υδρογόνου σε όλη την περιοχή.

5

Η ανακοίνωση της στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη έρχεται λίγες εβδομάδες αφότου η Honda επιβεβαιώθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα αυτοκινήτων ευρείας κυκλοφορίας στην περιοχή το 2016. Τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για το σύνολο της χρονιάς δείχνουν ότι οι συνολικές πωλήσεις Honda στην Ε.Ε. και τις χώρες EFTA το 2016 ήταν 159.126 μονάδες μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, αύξηση 20,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2015. Η άνοδος της Honda ξεπέρασε σημαντικά τα αποτελέσματα της συνολικής Ευρωπαϊκής αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων, που κατέγραψαν ετήσια αύξηση 6,8%.

NeuV concept της Honda

5 (1)

- Διαφήμιση -

Το Honda NueV, που πραγματοποιεί Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στην έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα με μία μοναδική πρόταση ιδιοκτησίας και ένα προηγμένο ‘συναισθηματικό σύστημα κίνησης’ που μπορεί να μαθαίνει από τον ιδιοκτήτη του. Το NeuV (προφέρεται “νιου-βι”), που συμβολίζει το νέο ηλεκτρικό όχημα πόλης, δημιουργήθηκε για την αξιοποίηση του ανενεργού χρόνου των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης που μπορεί να φτάνει το 96%.

Το γνήσιο ηλεκτρικό πρωτότυπο παρουσιάζει ένα οικονομικά επωφελές μοντέλο ιδιοκτησίας για τολμηρούς πελάτες, λειτουργώντας σαν αυτοματοποιημένο όχημα κοινοχρησίας, όταν ο ιδιοκτήτης του δεν το χρησιμοποιεί. Θα μπορεί να παραλαμβάνει και να αφήνει πελάτες σε τοπικούς προορισμούς και να παρέχει ενέργεια στο ηλεκτρικό δίκτυο τις ώρες υψηλής ζήτησης, όταν είναι ανενεργό, μετατρέποντας έτσι το νεκρό χρόνο του σε χρήμα.

5 (2)

Το NeuV λειτουργεί επίσης σαν ένας προνοητικός και χρήσιμος βοηθός τεχνητής νοημοσύνης, χρησιμοποιώντας ένα ‘συναισθηματικό σύστημα κίνησης’ με την ονομασία HANA (Honda Automated Network Assistant),  που μαθαίνει από τον οδηγό ανιχνεύοντας συναισθήματα πίσω από τις αποφάσεις του. Μετά θα μπορεί να εφαρμόζει ό,τι έχει μάθει από προηγούμενες αποφάσεις του οδηγού για να κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις.Το NeuV διαθέτει μία πλήρως διαδραστική επιφάνεια αφής μέσω της οποίας οδηγός και συνοδηγός απολαμβάνουν μία απλή και φιλική προς το χρήστη εμπειρία. Ένα πανοραμικό παρμπρίζ διασφαλίζει άριστη ορατότητα, ενώ μία έντονα κεκλιμένη μεσαία γραμμή διευκολύνει τους ελιγμούς. Η πρόσβαση (είσοδος / έξοδος) στο όχημα έχει απλουστευτεί ακόμα και σε στενούς χώρους στάθμευσης, με ένα πλαϊνό πάνελ που ανοίγει προς τα έξω και προς τα πίσω για τη δημιουργία ενός μεγάλου ανοίγματος.

5 (5)

Το πρωτοποριακό αυτό όχημα  διαθέτει δύο καθίσματα και αποθηκευτικό χώρο πίσω που φιλοξενεί ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter  για τα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής. Η φιλοσοφία του scooter είναι εμπνευσμένη από το πρώτο scooter της Honda με τα ίδιο όνομα που παρουσιάστηκε μέσα στη δεκαετία του 1970. Η νέα έκδοση παίρνει ενέργεια από μία αποσπώμενη μπαταρία και όχι από αλυσίδα και μπορεί να επαναφορτίζεται μέσω μιας σύνδεσης στο χώρο αποσκευών του NeuV. Το νέο ‘Kick ’n Go’ concept αποδεικνύει ότι η Honda διερευνά όλους τους τομείς της προσιτής ηλεκτρικής μετακίνησης που κάνουν καλύτερη την ανθρώπινη καθημερινότητα.

5 (4)

Η Honda πρόσφατα παρουσίασε το NeuV στο πλαίσιο του project της ‘Cooperative Mobility Ecosystem’ (Συνεργατικό Οικοσύστημα Μετακίνησης) στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES 2017) στο Las Vegas, δείχνοντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, της ρομποτικής και των  μεγάλων δεδομένων για τη μεταμόρφωση της εμπειρίας μετακίνησης του μέλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των καταναλωτών. Όμως η έννοια του εξηλεκτρισμού για τη μάρκα δεν σταματά μόνο στα αυτοκίνητα: Σκοπός της φίρμας είναι, η ανάπτυξη ηλεκτρικών και αποδοτικών λύσεων παροχής ισχύος για όλους τους τομείς προϊόντων της, μεταξύ των οποίων οι μοτοσυκλέτες και γεννήτριες.

Τεχνολογία Honda

5 (3)

Η Honda δημιουργεί τεχνολογίες και προϊόντα που προάγουν τις καθαρές, ασφαλείς, απολαυστικές και συνδεδεμένες εταιρικές αξίες. Οι προσπάθειές της επικεντρώνονται στην εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων, στη συνδεσιμότητα και στο πολύ χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα από τα μέσα μεταφοράς. Η εταιρία δοκιμάζει επίσης προηγμένες τεχνολογίες αυτοματοποιημένων οχημάτων σε Ιαπωνία και Β. Αμερική και στοχεύει στη χρήση άκρως αυτοματοποιημένων οχημάτων στους αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ το 2020. Η φίρμα προσπαθεί επίσης να εκπληρώσει το όραμά της στον τομέα της περιβαλλοντικής συμβατότητας και της ασφάλειας: «να πετύχει τη χαρά και την ελευθερία της μετακίνησης σε μία βιώσιμη κοινωνία όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή.»

NeuV emotion engine

Το HANA “emotion engine” είναι μία σειρά τεχνολογιών ΑΙ που δημιούργησε η cocoro SB Corp., και επιτρέπουν στα μηχανήματα να παράγουν τεχνητά τα δικά τους συναισθήματα.

Civic Type R104634_2017_Civic_Type_R (1)

Η Honda αποκάλυψε το νέο Civic Type R στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2017 πριν από την Ευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου φέτος το καλοκαίρι. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην κληρονομιά της εταιρίας στη δημιουργία hatchback υψηλών επιδόσεων και αντιπροσωπεύει την υπέρτατη έκφραση γνήσιου δυναμισμού στην κατηγορία.

Βασισμένο στις ίδιες αξίες με το νέο Civic hatchback, το Type R σχεδιάστηκε εξ αρχής για να προσφέρει την πιο απολαυστική οδήγηση στην κατηγορία hot-hatch – στο δρόμο και την αγωνιστική πίστα.

5 (9)

Ο 2.0 VTEC TURBO, η καρδιά του πολυβραβευμένου Type R προηγούμενης γενιάς, έχει βελτιστοποιηθεί και αποδίδει τώρα 320 ίππους με μέγιστη ροπή 400 Nm. Η απόκριση του γκαζιού και η ρεπρίζ έχουν βελτιωθεί χάρη στις βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση του κινητήρα.

Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, γνωστό για την ακρίβεια και την ομαλή διαδικασία αλλαγών, έχει βελτιωθεί περαιτέρω με ένα νέο σύστημα ελέγχου στροφών που διασφαλίζει την άμεση και χωρίς συμβιβασμούς σύνδεση του Type R με τον οδηγό.

5 (10)

Το νέο Type R βασίζεται στο ελαφρύτερο, πιο άκαμπτο αμάξωμα του νέου Civic hatchback, με την προσθήκη συγκολλήσεων σε βασικές περιοχές. Συγκριτικά με το προηγούμενο Type R, η στρεπτική ακαμψία έχει βελτιωθεί περαιτέρω κατά 38%.

Η εμπρός ανάρτηση με γόνατα Macpherson του στάνταρ hatchback έχει τώρα νέα γεωμετρία που ελαχιστοποιεί τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση και μεγιστοποιεί τη σπορ συμπεριφορά. Πίσω, το νέο ανεξάρτητο σύστημα πολλαπλών συνδέσμων του στάνταρ μοντέλου έχει βελτιωθεί με τη χρήση μοναδικών βραχιόνων υψηλής ακαμψίας.

5 (11)

Μία βελτιωμένη σειρά προγραμμάτων οδήγησης (driving modes) προσφέρει στο όχημα αυξημένη ευχρηστία συγκριτικά με το προηγούμενο Type R. Η νέα ρύθμιση ‘Comfort’ προστίθεται στις ‘Sport’ (έμφαση στην ευελιξία) και ‘+R’ (για χρήση στην πίστα). Κάθε επιλογή προσαρμόζει ανάλογα τους ενεργούς αποσβεστήρες, την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, την αίσθηση αλλαγών σχέσεων και την απόκριση του γκαζιού.

5 (14)

Το νέο Type R έχει πιο ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο από το προηγούμενο μοντέλο, με πιο εξομαλυμένο κάτω τμήμα αμαξώματος, εμπρός αεροκουρτίνες, ελαφριά πίσω πτέρυγα και πτερύγια στροβιλισμού στα άκρα τις οροφής. Το μυώδες, δυναμικό αμάξωμα πετυχαίνει την καλύτερη στην κατηγορία ισορροπία  μεταξύ άνωσης και αντίστασης, συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.

5 (12)

Η παραγωγή του νέου Civic Type R αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2017 στη μονάδα Honda of the UK Manufacturing (HUM) στο Swindon, τον παγκόσμιο κόμβο παραγωγής για τη 10η γενιά του Civic hatchback.

5 (13)

Το μοντέλο θα εξάγεται στην Ευρώπη και σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ. Θα είναι η πρώτη φορά που θα κυκλοφορήσει επίσημα ένα Type R με σήμα της Honda στη Β. Αμερική.

Πηγή: Newsbeast άρθρο του Νίκου Τσάδαρη

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Σχετικά άρθρα

Νέα άρθρα